ha, it's alive!

Helloj!
 
skippat att uppdatera i vanlig ordning, utan någon som helst anledning, såklart.
 
minns inte alls vart jag var sist, så.. Ja, i fredags var en sjukt grym dag. vi drog till Piteå och träffade ett par vi längtat i sinne efter att göra, men skjutit på - som vi gör med allt. För en gångs skull var det dock inte en millimeter  jobbigt att vara hemifrån. Hade så sinnes trevligt, och har beslutat att det blir rutin på det, hatar att vi inte tog i umgänget på en gång. Bara så van att vilja hem såfort vi kommit bort, men jag vet inte, det kändes bara.. Skönt. Skönt med ett par vi inte känt sedan förut, som inte har förväntningar att vi ska vara som vi varit och orka/bete oss därefter. Något nytt och rent. Kunde inte blivit bättre när de dessutom visade sig vara på pricken precis den typ av människor vi faktiskt tycker om. Och DET händer sannerligen inte ofta. Låter sjukt men är lycklig i själen att det blev så fint, och att i vuxen ålder lyckas knipa någon att spara nära hjärtat. Och då har jag inte ens börjat min rant om undElverket till dotter. Helt frälst.
 
sedan har jag äääntligen blivit med gammal brudkista son jag ska modda om titt soffbord. Hallelujahmoment då jag alltid lyckats missa dem och vill kräkas på alla våra kantiga standard Ikea-möbler. Byter ut undan för undan och börjar faktiskt äntligen se ut som annat än en första lya 😂👌
 
nu orkas det inte mer, over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0