Tuuuuesdaymorning, preeeetty darling!

Godmorgon fettisdag!
 
Nejsig, så tur att jag fick sova skulle vi inte ha - däremot en himla mysig natt 👌mängder av te, och vila framför historiedokumentärer (har tillfälligt bytt från rymddoc. av alla dess slag. Har sett allt grundläggande jag kunnat hitta, snöat in på somliga specifika områden, men inte kunnat klura ut vilket mitt nästa blir, så detta är någon typ av paletrincer) givetvis i totalt mörket, men historien om den eviga sov(aka Kamikaze)masken blir en annan gång. Tror att problemet ligger i att m lirade tv-spel, tätt intill likafullt, men huur i all värdens väg ska jag tänkas sova utan stora sked?😂 i-landsproblem när de är dom bäst.
 
Oh well, jag har hunnit planera dagen toppenfint, det äro trotsallt fettisdag, och förutom inköp till det har damen reserverat en tidig allahjärtansdagspresent åt oss båda, att hämtas upp idag. Det underlättar säkerligen sängration, och dessutom såg det hysteriskt härligt och mysigt ut, och det är vi faktiskt värda😉 ja, och så behövs ju tillbehör till det inköpet, haha vilken loop!
 
Dessförinnan ska jag köra en förrådsräd (alltid liKa hjärtskärande, jag älskar aaallt men får bestämt inte släpa in mer nu! Tvätten gick för fullt igår, jag är fast i min fulla vårövertygelse och måste därmed börja ordna säsongens kläder, så den ska sorteras in, och så ska lite möbler få flyttaomkring. därefter så ska här dekoreras vidare, eller snarare smartare. Stora kattfilur har fått för sig att allt i porslin är fint, ska kramas med och (förhoppningsvis av olyckshändelse) kraschas😫 så, alla ytor han rör sig på/kring får mer 'barnsäkra' prydnader, och det kvarvarande jag egentligen älskar allra mest, får finna en ny, tryggare plats tills han fått vettet åter 🙀
 
så, det var dagens plan. Hur den slutar utan sömn kvarstår att se, men jag håller alla tummar och tår. Gogogo!
 
Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0